سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
آنکه دردانشش اختلاف و دوگانگی نباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]
هکر کلاه سیاه

  نویسنده: منصور  
 

سلام بر همگی امروز یه چندتا نکته دارم که اگه بخونید ممنون میشم:

 

  1. برای اینکه یک هکر حرفه ای بشید باید تلاش زیادی کنید این جوری نیست که یه برنامه بذارن تو یه وبلاگ شما هم اون رو دانلود کنید مثلا با این برنامه تونستید پسورد یه نفر رو پیدا کنید و هکش کنید خب حالا با این برنامه تونستی با برنامه های دیگه هم میتونید همین کار رو انجام بدید پس حالا حالا مونده که یه هکر حرفه ای بشید.
  2. هرگز از کاری که میکنید و موفق نمیشید ناامید نشید.(پایان شب سیاه سپید است)
  3. اینو بگم که بعضی هاتون میاین خوب مطلب جمع میکنید حالشو می برید اون وقت میمیرید یه نظر بدید.
  4. در ضمن من سعی میکنم که از هک هر چی میدونم براتون توصیح بدم شما هم سعی کنید که نظر بدید.
  5. هر نوع ساخت ویروسی که اینجا یاد میگیرید استفاده غلط از آن ربطی به من نداره فقط گفتم هر چی بلد باشم براتون تو وبلاگ میذارم.

 

موفق باشید

 


 
   
پنج شنبه 85 دی 21 ساعت 10:10 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  آشنایی با چند مفهوم!!!!
حتما بخون ممنون میشم
توجه توجه !!!!
نکته
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

3548: کل بازدید

5 :بازدید امروز

0 :بازدید دیروز

 RSS 

 
فهرست موضوعی
 
درباره خودم
هکر کلاه سیاه
منصور
من از صدای گریه تو به غربت بارون رسیدم تو چشمات باغ بارون زده دیدم
 
لوگوی خودم
هکر کلاه سیاه
 
 
 
 
اشتراک